Dia menangis sepanjang malam tak tidur. Siap mengadu sakit kepala lagi. Ibu bapa mana tak risau kan. Allah Allah Allah. Pi jumpa doktor. Doktor check rupa2nya kat dalam hidung dia ada........ Ish tak sangka betul. Korang tengok sendiri........

loading...
Budak 3 Tahun Ni MENANGIS Tak Henti2. Apa Doktor Jumpa Dalam Hidungnya Sgt MENGEJUTKAN !!! | Budak perempuan 3 tahun ni tak boleh tidur waktu malam dan asyik-asyik menangis je. Akhirnya mak bapak dia mengalah dan bawa di pergi klinik.
1
Doktor guna alat dipanggil Neti Pot. Sangat terkenal kat luar negara. Doktor cuba sedut hingus dan kahak budak tu. Korang mesti terkejut apabila jumpa. Tu diaaaaaaaaaa. Selambak hingus dan kahak. Tak dapat bayang budak kecil ni punyai hingus yang sangat banyak tersangkut di dalam. Patut la takleh tidur. Huhuhu. Boleh tengok video cara doktor tu rawat guna Neti Pot kat bawah ni. KREDIT HEALTHY FOOD TEAM.
loading...

0 Response to "Dia menangis sepanjang malam tak tidur. Siap mengadu sakit kepala lagi. Ibu bapa mana tak risau kan. Allah Allah Allah. Pi jumpa doktor. Doktor check rupa2nya kat dalam hidung dia ada........ Ish tak sangka betul. Korang tengok sendiri........"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close